vineri, 26 iunie 2009

R.I.P. Michael Jackson

Azi dimineata am fost socat de vestea primita...s-a stins Michael Jackson. A murit cel care ne-a bucurat zilele copilariei. Toti, indiferent de orientari muzicale actuale sau conceptii de viata am trait momente unice si deosebite cand el rasuna in jurul nostru...Toti purtam in walkmanurile noastre albumul "Dangerous", toti adormeam cu muzica lui in camera, toti aveam postere lipite, era prezent obligatoriu la toate zilele de nastere a fiecaruia dintre noi, toti incercam sa ne rupem in figuri in fata oglinzii incercand sa-i imitam miscarile...
Imi amintesc ca eram in clasele primare si moda era atunci sa tinem oracole iar la capitolul "Care sunt 3 dorinte care ai vrea sa ti se implineasca?" o dorinta a fetelor era obligatoriu legata de Michael Jackson. Chiar acum imi vine in minte ce scrisese o colega si prietena buna: "Imi doresc sa traiesc intr-un castel cu Michael Jackson..." La cofetaria din colt cumparam fise pentru jocul "Moonwalker" si priveam ore intregi la baietii mai mari care ajungeau mai deaprte ca mine in joc...si acum imi rasuna in ureche vocea unuia: "Fa concentrarea cu "mersul lunar", fa intoarcerea acuma...!!!
La concertul din Bucuresti din '92 am fost foarte trist ca nu am reusit sa ajung la concert...dar tatal meu imi facuse rost la scurt timp de caseta video...
Desi se spun acum multe despre el, si cine era, unii l-au cunoscut mai mult prin muzica lui, altii mai putin dar mesajele lui, ne-au clarificat cel mai bine despre sufletul care-l purta. Cine a fost Michael Jackson? A fost un pacifist, un anti-rasist, un luptator pentru natura si militant pentru unitatea lumii. Toate acestea le-a asezat in muzica lui care a avut darul de a ne vorbi fiecaruia dupa cum ii este inima...
A murit dupa jumatate de secol din care 40 de ani au fost direct traiti in inimile lumii intregi. Ce l-a omorat? De ce a murit? Nu mai conteaza...
Asemenea OAMENI pleaca fara sa isi mai ia ramas bun...

Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu