duminică, 8 martie 2009

Din nou in Martie

Anul trecut in Martie am creat si scris pentru prima data pe acest blog. Acum voi incerca sa reactivez aceasta mica parte a vietii mele si in 2009. Chiar daca lucrurile nu mai sunt deloc la fel ca acum un an, voi incerca sa ma realatur celor care m-au citit cu placere si care mi-au fost alaturi.
Pentru ca primavara e aproape si sperantele noastre reinvie, lucrurile cele mai frumoase se intampla acum, pentru ca vrem sa uitam iarna si pustiul friguros voi asterne cateva randuri simple...

O primavara

O raza calda infasoara ramura somnoroasa,
vestitorul soarbe viata din jurul
lui
Noaptea, luna innoata in stele,
cu mandrie admirandu-se perfect
in oglinzi vii
Pamantul inghite cu pofta ultima lacrima rece
plansa de o stanca pustie

Un comentariu:

  1. 'Pamantul inghite cu pofta ultima lacrima rece
    plansa de o stanca pustie'
    Ce frumos!!
    Asta exprima iubire sau inceputul iubirii,contopire...
    eu asa o vad. Poate sunt eu prea sentimentala.

    RăspundețiȘtergere