duminică, 6 septembrie 2009

Super-Guvernul Romaniei




Traim in vremuri in care nesimtitul imputit sfideaza pe toata lumea, in care porcul parvenit finanteaza (mituieste) politia, in care hotul ucigas se simte in inchisoare ca intr-un club select de tratament, in care politia, acel organ impotent care vegheaza la respectarea legii si care sta in slujba cetateanului suge si inghite cu criminalii la masa, in care guvernul te face sa iti vinzi mancarea din frigiderul gol ca sa-ti paltesti darile, in care justitia este oarba intre picioare poate...
Ei bine m-am tot gandit ce e de facut in vremuri din astea si am gasit urmatoarele variante noi de acum 20 de ani...
Mda, gandindu-ma si mai bine mi-am dat seama ca acum mai mult ca oricand Romania are nevoie de un guvern de super-eroi incoruptibili si corecti, actuali si adaptati la severitatea vremurilor de astazi care sa scape tara din mainile talharilor alesi sa ne reprezinte, de jaf nemilos si de minciuna.
Si am facut urmatoarele propuneri:
Bat-Man pentru Cotroceni, Super-man pentru Palatul Victoria, Spider-Man ministrul administratiei si internelor (ca tot se discuta acum proprietatea acestui minister), Wolverine la justitie. In concluzie:

BAT-MAN - Presedinte
SUPER-MAN - Prim-ministru
SPIDER-MAN - Ministrul de Interne
WOLVERINE - Ministrul de Justitie

Acestia ar putea fi ajutati de prietenii lor in functiile de secretari de stat!

Un comentariu:

  1. eu sunt unul din italia si mereu ma uit la circul de la noi chiar nu se poate face nimic sa dispara toti hoti si morti de foame ca va zic sincer noi de aici neam cam saturat (scuza-mi scrisul)

    RăspundețiȘtergere