marți, 8 ianuarie 2013

Fata din tren

....La coborare, am indraznit sa murmur timid primele mele cuvinte, intinzandu-i o bucata de hartie:
Uite, aici (gabrielmircescu.blogspot.ro) vei gasi o poezie...
.........................................................................................
Dans lasciv al fiarelor coclite
Imi pare trenul cu vagaonele-i robite
In visul asta ma cobor
Cand ea, priviri mi-arunca-n dor,
Buzele-i petale-n noapte
I le-as smulge-n calde soapte

Statii vechi si neoprite
Imi trezesc trairi grabite
Ceasul mort din mana mea
Imi arata tot spre ea
Timpul curge lin pe sine
O sa-mi fie dor de tine?

Se apropie sosirea
Deja iti traiesc amintirea
Cine e si cum se face
Ca de atata drum tot tace?

Mai ajung, nu mai ajung?
Asa ma intreaba amagirea
Caile-s ca vene-n mine
O sa-ti amintesti de mine?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu