vineri, 18 ianuarie 2013

Taxi!

De data aceasta pe pamant m-am simtit ceva mai nesigur decat in aer. In drumul spre aeroport in Taxi era o liniste apasatoare, linsite care facea ca seara umeda si cetoasa sa pare un spectacol funebru si tensionat. Sunetele telefonului care rula o harta de navigatie imi trezeste un presentiment interesant. De ce are nevoie taximentristul acesta de navigatie pana la Otopeni...?
- Boss, unde zburezi?
-...? Laaa, Cluj! am apasat sigur pe mine
-Oooo, dar e frumos acolo. A incercat elevat sa aprecieze domnul sofer.
Dupa acest Like verbal, ma gandeam daca sa conversez sau nu la urmatorul invite...?
- Sa stiti ca e bine ca m-ati luat pe mine, ca nu stiu daca stiti, dar firma noastra e serioasa. Aici la noi sunt multi rechini care te face. Aia de la Aeroprot cu 3,5 sunt protejati, pa aia ii lasa dar pe noi, astia seriosi ne fugareste...
-Da, asa e...
-Pai e mafie shefu ca d-aia e asa in tara asta
-Daaa..din pacate. Ma gandeam ca nu e baiat rau si as putea sa mai scap cate-o vorba in plus.
Am continuat:
-Politia e de vina ca nu-i salta, ca e corupta si n-are niciun interes. Mergi la ei cu probleme mari si nu-s in stare sa rezolve nici un caz. Rezolva numai gainarii, ii vezi la tv cum mai sparg din cand in cand cu berbecu cate-o usa la cine stie ce interlop amarat de doi lei...
-Da, stiu, asa e. Ca si pe mine m-au luat din patul meu de acasa dimineata la 6. M-a luat mascatii si pe mine si pe prietena mea. Am stat 3 luni la puscarie. Dar eu sunt smecher si nevinovat si nu au avut cum sa ma dovedeasca! Heheh!
-Am inteles...

Atunci am observat ca ceafa ii era cam proeminenta, sprancenele ii erau cam pensate, avea si putina gusa si burta era destul de bine umpluta...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu