joi, 6 august 2009

Circ si paine

"In saracie asa se da, circ si paine" suna aseara adevarul rostit de o doamna din Cluj intervievata de un post TV.
Se pare politicienii nostri si-au insusit perfect acest dicton, oferindu-ne pe paini uscate, mult circ hilar, gretos si sumbru ornat cu niste mici ordinari si cateva beri puturoase, toate din mita electorala de la finantatori, pe care romanul le baga la stomacul atrofiat de criza in care inca mai persista perfid senzatia de foame...
Numerele de circ cu cel mai mare succes intre ei este: "Comisiile de ancheta salbatice si infometateeeeee"!, "Discursurile libidinoase ale guvernului pentru propasirea celor 22 de milioaneeeee", "Reducerea pensiilor sau pe inteleseul tuturor, furtul din pensiiiiiii", "Programele anti-sociale de iesire din crizaaaaa"...
Acum am vazut ca preocuparea principala a guvernului este reducerea pensiilor sau furtul si din aceasta ultima oala care si asa e vai de smaltul ei...Deci sa inteleg si eu: Vrea sa ia din cateva mii de pensii peste medie si sa dea cui? Sau cat da? Sau cum face? Da la oamenii saraci 1 ron in plus la salar sau la pensie sau la alocatie sau la somaj? Ca am inteles ca din reducerea salariilor demnitarilor nu s-a obtinut mai nimic...
Nu se vorbeste nimic de un proiect de reabilitarea justitiei oarbe, oarbe intre picioare in statul de drept european Romania, nu se vorbeste nimic de programe si masuri economice reale si concrete de anti-criza, care sa realizeze crestere economica, nu se vorbeste despre utilizarea rationala si eficienta dupa un proiect bine gandit din punct de vedere economic si social (pentru ca nu exista unul in acest sens!!!) a banilor FMI care se vor termina in mod lugubru daca nu vor fi folositi pentru a produce resurse noi, tot ce auzim este: "Lucram la iesirea din criza, avem comisii speciale care lucreaza la iesirea din criza, tocmai am cerut comisiilor special create sa imi prezinte un nou porgram de iesire din criza, am infiintat noua comisie unica de iesire din criza, am redus salariile si pensiile pentru iesirea din criza, vom arunca in strada mii de salariati pentru iesirea din criza, din 2010 vom mari impozitul forfetar pentru iesirea din criza, ne-am angajat raspunderea pentru iesirea din criza (hahaha, ce glume ordinare si infecte au in discursurile scrise de altii pe care cred ca nu s-au obosit sa le citeasca inainte sa apara pe sticla, ca altfel le-ar fi scos), am instituit taxe de pod, am dublat bugetul administratiei prezidentiale pentru iesirea din criza..."
Impresionant nu? Da' luati-ne mah si viata tot pentru iesirea din criza sa vedem atunci cine va va mai scoate pe voi din criza daca inca nu considerati ca ati iesit, si mai trebuie sa sugeti sange muncit!! Mancati si beti si finantati-va cu transele FMI tot voi ca oricum asta e destinatia! Ei bine, v-ati prins ca e vorba de iesirea lor din criza, a alora de acolo de sus si pe care ii vedem grohaind cu burtile pline la TV prin atacul direct si vehement asupra buzunarelor noastre goale... Noi, intr-adevar iesim din aceasta criza cu ajutorul lor dar iesim azvarliti fortat intr-una si mai grea, cea din toamna...

P.S: Am vazut la TV aseara cum au fost scosi la munca niste duzini de puscariasi de la Jilava. Acestia lucrau pentru diferite firme, avand dreptul sa incaseze in mana chiar o suma bani...
Maaaaaahhhh, aduceti oameni saraci si someri care au copii mici acasa sa munceasca, nu criminali care oricum traiesc din banii nostri acolo neplatind chirie, mancand la cantina, tragand de fiare si cultivandu-se

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu