vineri, 31 iulie 2009

Cu Criza la cafea

Zilele acestea, stand la o cafea cu okii intr-un ziar, langa masa mea se aseaza un grup de prieteni la 25-28 de ani, care isi comanda politicosi fiecare cate o cafea lunga cu lapte. Oamenii erau simpli, fara impresii de marlani sau umflati ghebosi cu guler alb cu sutele de mii de Euro parcate langa. Iesisera pur si simplu sa savureze o cafea de dimineata si sa se bucure impreuna de vremea de afara. Incepusera sa discute despre tunninguri auto, feminine, fotbal...etc. Fiind singur, doar cu ziarul meu, la un moment dat incep sa iau parte in sinea mea la discutia lor care ajunsese accidental cred, si pe taramul crizei. Ceea ce am auzit e foarte interesant si cat se poate de plauzibil. Am sa redau sub forma dialogului ideiile clare exprimate de ei cu o maxima seninatate si convingere ca lucrurile stau chiar asa:

S1: - Pe toti politicienii ii vezi acuma la televizor ca vorbesc numa de criza, ca e criza, ca e greu, ca nu sunt bani, ca trebuie sa fim uniti. Cand apare unul de'ala la un interviu numa de criza vorbeste...
S4: - Auzi ma, dar de ce nu iasa astia la televizor sa spuna ca renunta la salariile de deputati si ministrii ca e criza?
S2: - Da ma, sau sa ia doar 15 mil. cat castiga un om care trage de dimineata pana seara ca oricum ei sunt milionari in Euro, ca altfel nu ajungeau acolo
S3: - Pe ei oricum nu-i afecteaza criza sau oricum foarte putin pentru ca...
S1: - Pai ba da frate ii afecteaza pentru ca nu mai fura 1 mil. de euro pe an, ca acu' fura numai 500000...
S3: - Alo da? Ce faci ma? Uite eu sunt aici pe terasa la "..." cu baietii la o cafea. Hai si tu aici ca mai stam...

Mda...ne-am cam saturat cu totii...
In toamna, la oaste!!!

S-auzim de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu