sâmbătă, 29 martie 2008

Arome...

M-am intors la adapost. Sunt din nou "in ma hood" cum ar spune unii si chiar mai mult, in camera care ma primeste de fiecare data indiferent cand si de unde vin. Acum am scapat de acolo, si nici macar nu mai stiu daca am sau nu ceas pe mana.
In drumul spre casa am intarziat prin "Unirii" incercand sa gasesc ceva ce nu imi trebuie si nici n-am mai vazut dar pe care nici nu vreau sa-l cumpar. Din greseala m-am trezit intr-un coltisor de vinuri in care zabovesc intodeauna cu mare placere. Aici am uitat ce caut si de ce am ma aflu in zona, incepand sa studiez in amanuntime etichetele cochete si distincte ale sticlelor care, increzute si apetisante asemeni unor dame selecte de companie recent angajate si increzatoare, te imbie sa le incerci aromele unice. Dupa jumatate de ora de reverie, am reales un Sauvignon Blanc de Jidvei Premiat 2005 ca vorba aceea: "Un clasic nu moare niciodata"
Momentan savurez aroma si ma bucur de culoarea aurie care ma trimite cu gandul la o blonda simpatica si parfumata, pe care inca nu am gasit-o dar nici nu vreau sa o cumpar...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu