sâmbătă, 29 martie 2008

Weekend Restrictionat

Aseara auzeam in toata Media cum ca azi de la ora 12:30 pana la ora 24:00 Bucurestiul va deveni un oras paralizat si infernal in ceea ce priveste traficul rutier. Ma uitam la ceas si batranul accesoriu imi indica linistit ca e doar ora 21:00 asa ca tacerea lui mobila imi genera o stare de liniste, ca mai e mult pana maine la ora 12:30 si nu am de ce sa imi fac griji acum, asa ca pot sa dau o fuga linistit pana in centru la un mare punct comercial sa imi fac niste provizii de mancare si beri reci ca sa pot petrece restul serii in liniste, departe de agitatia premergatoare diminetii de Sambata...
Acum e Sambata, sunt cu gandul la ceea ce se petrece afara,incerc sa aman momentul plecarii din casa. Trebuie sa ajung la servici sa rezolv niste probleme...ceasul parca refuza sa imi arate ora exacta si reala. Desi e 9:42 la oricare ceas ma uit vad doar ora 12!!! Televizorul completeaza psihoza si peste tot sunt imagini live cu pregatirile si blocajele deja existente inca de la ora 8:00 si cu actiunile de ridicare a masinilor parcate in zonele marelui Culoar Unic NATO-tzesc. Rarele si modestele rute ocolitoare recomandate nu au nimic in comun cu ideea de alternativa...cred ca am sa parchez masina intr-o zona interzisa, sa nu-i mai am grija...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu